Pana acum putina vreme consideram ca este important sa ai un magazin online mai ales pentru vizibilitatea firmei si cresterea vanzarilor, argumentele fiind:
- mai mult de 70 % din cei care cumpara prefera cumparaturile online; 
- obiceiurile oamenilor vizavi de cumparaturi s-au schimbat, in sensul ca daca inainte de era internetului oamenii petreceau mult timp prin magazine pentru a face cumparaturi, acum tendinta este de a petrece mai mult timp cu familia, si de a a face cumparaturile online, aducand magazinele in confortul propriei case. 
- magazinele online au o acoperire mult mai larga, iar cei care nu le detin, cel mai probabil pierd o serie de oportunitati excelente pentru cresterea vanzarilor 
- un magazin online (cu site web integrat) iti ofera posibilitatea sa beneficiezi de toate avantajele instrumentelor de marketing online (publicitate pe retele de socializare, campanii de email, companii de discount-uri, etc) 
- creșterea vizibilității este un factor major care face ca un magazin online să fie important; site-urile web oferă potentialilor clienti indicatii pentru localizarea magazinului, iar Google maps ii duce direct la destinatie. 
- magazinele online sunt disponibile 24 de ore pe zi, in fiecare zi a anului. Din aceasta cauza, clientii si potentialii clienti pot vizita magazinul pentru informatii despre produsele oferite, oricand au nevoie. 
Mai sus sunt numai cateva avantaje ale unui magazin online... Cine s-ar fi gandit ca un magazin online este solutia de rezerva in cazul unei crize de tipul situatiei de urgenta data de aparitia Coronavirus-ului...
Cand principala recomandare a autoritatilor pentru prevenirea limitarii transmiterii infectiilor este evitarea aglomeratiei, iar oamenilor le este teama sa iasa din casa, iti poti proteja clientii oferindu-se posibilitatea sa comande online din confortul casei.
Este un moment cand iti dai seama ca o situatie de urgenta de acest tip, iti pune la grea incercare afacerea...
Concluzia: in vremurile normale un magazin online da un impuls vanzarilor ducand la crestrea profitului, iar in vremuri de criza poate reprezenta salvarea afacerii...